fredag den 18. maj 2012

Op på hesten igen!

Ihh den følelse af igen at tage sine ridebukser på og den lyd det giver når man går over gulvet i sine ridestøvler. At ride igen efter et år, er dejligt! Man savner det sgu. især når man har redet i 7 år.
Og når man så oplever det hele igen, er det sådan nogle små sjove ting, man glæder sig over  :D
Mange ting er præcis det samme, men ridebukserne er blevet strammere og man kan faktisk mærke det når man står af hesten igen. Men det er nok lidt som med at cykle, du glemmer det aldrig, det bliver højest lidt rustent.
Med det vil jeg sige at jeg er begyndt at ride igen! Min mor fandt en, hvor jeg kan komme og ride som jeg vil og det er jo ret så vigtigt, når jeg går på efterskole og kun er hjemme nogle weekender.  Det betyder også, at når jeg så er hjemme i ferier, kan jeg ride rigtig meget. Det er virkelig skønt!
Hesten jeg rider på, er godt nok en unghest og er ikke blevet redet hele ferien.... Så den er i dårlig form, kan ikke så meget og har meget lidt erfaring. Men den er sød og har et roligt gemyt, så det er meget hygge :) Nu skal jeg bare lære den at kende og så tror jeg faktisk den har et ret godt potentiale og da det jo snart er sommerferie, har jeg gode muligheder. Uhhhh!
I kommer sikkert til at høre en hel del mere om det! XD



Anybody out there som rider?

LML
Johanne Skærbæk