torsdag den 6. juni 2013

Kunsten at tømme kontoen

Dagen i dag var endnu en af mine fridage i denne uge og den skulle bruges på at få købt lidt af det jeg manglede. Jeg tog derfor til København og 3 timer senere sad jeg så i toget hjem, godt brugt og varm med en (næsten) tom konto og armene revet af led af tunge poser. Men ihhhhhh alt det tøj!! :D
De fleste steder var der endda udsalg, som fx medlemsdag i the Body Shop og 50% på Cheap Monday bukser i Weekday og hvem kan stå for det?
Er super glad for det jeg har købt. Har indtil nu bare holdt mig væk fra diverse webbutikker osv., fordi jeg ved, at når jeg ser noget jeg kan lide, må jeg også have det. Men de sidste par dage har jeg løsnet lidt, det er vist kun fair efter snart meget lang tid med 'cølibat'. Når man holder lidt pause, har man også mulighed og plads til at blive enormt inspireret og har derfor fundet diverse lækre kup den seneste tid(som du også har kunnet se i mine tidligere indlæg for maj). Det er nu meget dejligt at tjene penge.
Nu er missionen bare at få taget billeder af det, der nu er værd at tage billeder og ligge det på userioest nice stil og så få pakket det hele ud (pyha).
Det var lige før det ikke kunne være på cyklen -  det havde man jo ikke lige tænkt på.

En god start på dagen! 



Hvornår købte du sidst stort ind?

LML
Johanne Skærbæk