søndag den 22. januar 2012

Nyfunden glæde og kærlighed

Det er som om, at efter juleferien, det nye års start, de lysere tider og det vellykkede teaterprojekt, at hele min glæde og kærlighed for Faxehus er opstået på ny! Jeg er begyndt at få de der glade sommerfugle i maven igen, når jeg er på vej til efterskolen. Denne gang bare mere på en velkendt måde. En sådan måde at jeg nu har fået etableret venskaber og ægte vennekærlighed og glæde for de små fejl og mangler samt de små skæve, gode ting ved folk. Jeg lærer stadig flere at kende og mere af min drøm om en efterskole er ved at gå i opfyldelse.
Året er først nu rigtig begyndt, selvom det snart er slut og vi har masser af ting, der endnu skal opleves sammen.
Og jeg har det på præcis den måde i dag, efter en forlænget weekend. Jeg tog glad hjem på weekend, efter at snakket hele natten med Josefine. Samme nat tog jeg min overnatnings-møddøm. Det var første gang jeg sov på et andet værelse! :O Ihvertfald officielt hehe. Og nu sidder jeg så her, efter en dejlig weekend og glæder mig til at komme tilbage til havregrynene, en sen snak, et godt grin og et kram :)

Hvad glæder I jer til her efter weekenden?

LML
Johanne Skærbæk