søndag den 1. januar 2012

Hvis du bliver ved med at sende sorte kugler, må du også få dem tilbage igen på et tidspunkt

 Hold da op hvor kunne jeg genkende mange og meget i filmen Sorte Kugler. Jeg har lige set den og enden, hvor hovedpersonen slutter af med at blive en fuldt ud fantastisk person. De tog alle klassiske og ofte forkomne sloganer og holdninger op og afliver mange af dem godt. Min ynglings er den med at, hvis han bliver ved med at sende sorte kugler, må han også få dem tilbage og det viser de også rigtig godt til sidst. Hvis han smiler og siger tak, bliver døren åbnet for ham og samtidig med han selv kan have det sjovt og godt, hvis han tager imod sin egen datter. Slutningen der emmede af overdreven positivitet og overskud, gjorde mig i overdrevet godt humør og mindede mig om mine allerbedste dage <3 :D Der vækkede sig samtidig det så ofte håb om ændring i min egen familie. Men jeg skal tilbage på efterskolen i morgen, så fuck det og lad mig glæde mig til i morgen! :D det er jo længe siden i forhold til hvad man er vant til :O Sidste gang jeg var så længe væk fra skolen, var da vi tog til Frankrig og havde efterårsferie og der skulle vi endda afsted sammen med en del fra efterskolen :P Så det var den juleferie og det er sgu fint nok :) Jeg er klar til teaterprojekt!
Hvordan har jeres ferie været? Og kan I huske nogle film, der får nogen bestemte følelser eller minder frem i jer?

LML
Johanne Skærbæk