søndag den 1. januar 2012

2012

Ja så er vi jo i 2012. Hm-hm. Jordens undergang? Arh mon dog. Jeg tror faktisk det bliver et af de mest spændende og 'levende' år. Jeg har nemlig et halvt år tilbage af efterskolen og der stadig "the best yet to come" og dertil kommer der jo gymnasiet og så skal jeg jo i gang med de år, de fleste husker som de ultimative år. I efterskolen, har vi jo stadig det store teaterprojekt, gadeteater, galla, eksamner(øhm), fester, flere venskaber... Og noget af det samme kommer jo til at ske i gymnasiet. Det er som om man først skal rigtig i gang med det hele nu. Ja jeg glæder mig godt nok til 2012 :) Og det nærmeste jeg glæder mig til nu, er teaterprojektet og at besøge Sebastians efterskole, som ligger på langeland. Og de to ting, kommer I uden tvivl til at høre meget mere om! :D

Hvad skal der ske i jeres år 2012?

LML
Johanne Skærbæk

ps. Kryds fingre for jeg får den store rolle i teaterprojektet! For min skyld ^.^