fredag den 27. januar 2012

Dårlig idé

Ja det er jo så blevet frostvejr. Men man skal jo stadig have noget motion. Så mig og Freja beslutter os for at løbe en tur. Sådan som jeg så tit her gjort. Jeg står så til gengæld også og kan ikke finde mine vanter eller hue. 'Nå fuck nu det' tænker jeg, 'så koldt kan det heller ikke være, jeg bliver jo hurtigt varm'. Yes, yes det er så bare pisse koldt da vi kommer ud. Koldere end det plejer. Vi kan mærke al den kolde luft i vores halse. Så 2 dage efter, om torsdagen vågner vi op og er møghamrende syge -.- Dårlig idé at løbe i frostvejr! Ihvertfald hvis du ikke har noget ordentligt tøj på. God damn it! Så nu sidder man her igen; Næsen fuld af snot, tungt hoved og ondt i halsen. Suk. Det jeg kan se frem til er den varme suppe.

Hvad er jeres dårligste oplevelse med frostvejr her i denne vinter?

LML
Johanne Skærbæk