lørdag den 7. januar 2012

Så er det et nyt år!

Så er vi sgu kommet ind i 2012! Og med det, er vi også kommet til teaterprojekt jeg har har været så spændt på og glædet mig sådan til. Og altså hvad kan så udløse spændingen bedre, end ved, at jeg får den kvindelige hovedrolle!? Jubiii! Det er selvfølgelig begrænset hvor meget, man kan udfolde sin glæde, for der er uden tvivl andre, der har ønsket sig rollen. Men jeg er umådelig glad og er spændt på at komme i gang. Man er helt rastløs og hovedet flyder med idéer og iver efter at komme i gang! Den næste uge bliver stresset og presset, men mest af alt kodyl fed! Jeg er sikker på jeg får overskredet en masse grænser og får en masse nye erfaringer. Jeg skal blandt andet kysse hovedrollen. Den skal jeg lige indstille mig psykisk på XD Men ellers er jeg helt klar på at indtage arbejdet som den kvindelige hovedrolle i Faxehus' teaterstykke "Fantasiens grænse"! :D Håber I kommer og ser det ;) Ellers skal jeg nok få opdateret lidt. Tror også der er noget om en hjemmeside, men jeg er ikke helt klar over hvad den hedder...

Hvordan er jeres år startet?

LML
Johanne Skærbæk