fredag den 27. januar 2012

"bruger du normal eller elektrisk?"

Jeg var til tandlægen i dag! Og som det første må jeg udbrede min glæde over, at jeg for første gang i de 16 år jeg har gået til tandlæge, ikke - og jeg gentager- ikke havde nogen huller! Wrah :D oveni det fik jeg af vide indtil flere gange, at de var meget flotte og rene. Børstet rigtig godt. Jeg blev tilmed spurgt om jeg brugte normal tandbørste eller en elektrisk tandbørste. Til det måtte jeg jo svare normal og hun blev igen imponeret! Yipee.
At jeg så bliver stoppet af politiet på vej hjem, fordi jeg kører i den forkerte side af vejen, det er noget andet. Efter spørgsmålet: "Bor du i Danmark eller England?", måtte jeg over 3 lyskryds, for at kunne køre i den rigtige side af vej. God. Men nu skal jeg have suppe!

Jeres bedste tandlægeoplevelse?

LML
Johanne Skærbæk