søndag den 1. januar 2012

Godt nytår!!!!

Det første der sker nytårsdag er at jeg løber en lille tur. Herefter hjem i bad og efter en del prøven tøj, finder jeg frem til det rigtige. Håret sat op, så nye øreringe og sidecut kan ses og masser af ringe på fingrene ^.^ Så det var sgu i orden. Der var ike så mange jeg kendte, jeg havde dog Sebastian mín folkeskoleven og så Natasha, som holdt festen sammen med sin storebror. Samt 2 andre fra efterskolen og jeg må sige jeg synes det var vildt dejligt, at få snakket med nogen, man ellers ikke har snkket så meget med (y) Men som altid, er det svært at snakke med folk man slet ikke kender og det gik noget af aftenen da også med. Men omkring nytår begynder det at ligne noget og alt i alt, blev det en super nice nytårsfest der varede til kl 4 - eller det va ihvertfald der jeg gik i seng. Men lidt besvær, fandt jeg ud af hvordan jeg kunne ligge i seng, hvor Oliver allerede lå på tværs XD jeg vågner, som nok mange andre i dag, lettere dehydreret og mere eller mindre lignende et lig :D Adskellige har kastet op og flere end lige beregnet overnattede :P Nu sidder man i en mindre tåge af tilfreds sløvhed.

Havde i en vild? God? Hyggelig? Nytårsaften? :)

LML
Johanne Skærbæk