lørdag den 31. december 2011

Sko og gaver

Så har vi været ude at bytte aaaaalle gaverne :) Mange steder fik jeg pengene tilbage, men har også fået nogle rigtig nice ting istedet for nogle af de andre ting. De sidste skulle byttes i her i Køge og vi slutter af i Bistro, hvor min mor har fået et par dyre, dyre sko. Ekspedienten er helt vild og får hende til at prøve alle skoene. Hun har fået et par Bubbetti og jeg har så fundet ud af nu, efter ekspedienten snakkede en masse om dem, at det er et enomt lækkert mærke, de holder 10 år og "once you go Bubetti, you never go back". Vi er virkleig længe i butikken og min mor bliver så så fristet at hun ender med 2 par sko :O I mellemtiden har jeg selv kigget mere på nogle sko og jeg faldt pladask for et par. Så mens jeg har fået 2 gavekort til steder jeg aldrig kommer, ha min mor fået 2 par overordentligt lækre sko! Uhh nåmen nok med at savle. Får jeg har faktisk fundet to par converse og en rygsæk. Og de gavekort jeg ellers ikke kunne bruge til noget, køber min mor :D Så mmmh nu skal jeg også have nye, lækre ting. Og alt sammen til virkelig lav pris, for jeg har fundet det på Trendsales. Elsker den side. Det er ligesom et konstant januar udsalg! :D Så 2 par converse og en rygsæk fra urban Outfitters bliver i alt 450kr! :O dejligt for fattige mig ;)

Hvad med jer? Har I fundet nogle vilde scoops i år? Hvad er jeres bedste køb for hele året? Jeg har på fornemmelsen, at mit bedste bliver de ilse Jacobsen gummistøvler jeg fik i julegave, uhu :D

LML
Johanne Skærbæk