onsdag den 7. december 2011

Outfit :O

Apropos det at være pige! Lørdag er julefrokosttid. Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvad jeg skal tage på. Eller jo lidt har jo så alligevel. Faktisk fik jeg en syge idé, men jeg lige skrev det her. Hvordan lyder det her:
Højtaljede shorts med draperet ruskindsvest og så en sort/hvis t-shirt indenunder. Skal bare lige finde ud af om jeg har sidstnævnte... Mindre detalje, finder jo nok på noget efter et par timer foran spejlet.
Dernæst kunne jeg virkelig godt tænke mig at gøre noget jeg faktisk overhovedet ikke plejer at gøre normalt. Jeg vil gerne have et par smukke øjne der siger spar 5. Der tænker jeg eyeliner und ein bischen øjenskygge i sort/sølv/brun/blå/et eller andet :P Den eyeliner mangler jeg godt nok, men altså... Håber lidt på det.
Og så de ringe jeg snakkede om i min ønskeseddel. Inklusive lang flot halskæde.
Done! Fierce julefrokost here I come!
Håber I ser godt til jeres julefrokoster og i det hele taget kommer frem til noget :)
LML
Johanne Skærbæk
Skal nok ligge et billede ind af det færdige værk, for har på fornemmelsen det bliver godt!