fredag den 23. december 2011

Oure

Åh nej. Hvad har jeg rodet mig selv ud i? Alt jeg ville var at finde en sommerhøjskole og selvfølgelig dukker Oure op. På en eller anden måde, kommer jeg over på deres gymnasium. Jeg finder ud af, at man kan bo der og have teaterlinje. Det er jo G-E-N-I-A-L-T! Lige hvad jeg ønsker! Har hele tiden været ret skræmt af tanken, om at skulle bo hjemme, alene på mit værelse, når nu engang mit ophold på Faxe var færdigt. Samt min teaterinteresse.
Som man undersøger siden om gymnasiet, finder man kun positiv omtale. Deres gennemsnit er højt og deres undersøgelser om skolen er udelukkende positive, samt sætningen om, at det faktisk er nemmere at nå sine mål på gymnasiet som kostelev, fanger mig!
Hvad nu hvis jeg virkelig bliver fanget af tanken om, at skulle gå på Oure?! Mine forældre er vist ikke helt opsatte på det. Det koster jo en del.
Der er optagelsesmøder den 21. januar og i februar. Vil virkelig gerne med.
LML
Johanne Skærbæk