søndag den 25. december 2011

Ja okay så

Okay, okay, okay. Indrømmer. Jeg lod nok det hele løbe lidt af med mig. Julen er jo sådan set meget hyggelig når alt kommer til alt. Jeg mener stadig det jeg skrev, men det hele bunder nok i, at jeg ikke har den store lyst til at være sammen med min familie. Synd, men sandt. De kan simpelthen gå mig på nerverne. og det bliver så nok bare lige en grad værre i julen. Da hele familien kommer og hele familien bliver sat sammen i lang tid og med meget mad og opvask. Og da jeg så samtidig er blevet mere fast i hvad jeg mener og er blevet mere rød end min familie. Så når de bare meget nemt ens grænse af irritation, når de kommer med en masse pirrende kommentarer om det ene og det andet. Det iver mig bare endnu mere lyst til at være uhjælpsom og endnu mere lyst til at svare igen.
For lige at toppe det lidt, kan jeg ikke lade være med at blive liiiiidt sur over min gaver... Undskyld, ved det virker storsnudet, men altså at jeg fx skriver lange øreringe ikke runde. Ikke de højeste kriterier synes jeg, men jeg får så 3 par øreringe og ud af dem er... 3 runde! Jeg får enormt mange gaver og thumbs up for det, men jeg skal bytte 2/3 dele af dem.
 Der er endnu en julefrokost i morgen. Suk. Denne gang med min fars del af familien, som er den konservative, selvfede,  fremmedhadske familie, jeg snakkede om tidligere. Nogen chance for jeg nogensinde slipper for den julefrokost? Glæder mig til at have overstået i morgen! Efter i morgen er jeg 'back to normal'! :D

Fortsat god jul og hvad skal I så herefter og frem til nytår?

LML (bare ikke i de 3 dage, der er jul med familien)
Johanne Skærbæk