tirsdag den 6. december 2011

Gaver!

Nå efter jeg har fået det ud(forrige indlæg)
Ville jeg gerne høre lidt om I har fået lavet ønskeliste, nu er vi jo snart tæt på jul :O
Jeg har selv fået på en del og det er faktisk noget jeg ønsker mig, ikke alle de der kedelige dvd'er eller gavekort bla bla.
6 huller i ørerene
Jeg har fx fundet ud af, efter min roomie havde fået 3 nye huller i øret, at det kunne se super nice ud at have 4 huller mere i det ene øre og 2 mere i det andet :D Så jeg har ønsket mig 6 huller i ørerene ^.^ Lige nu har jeg 2 huller. 1 i hvert øre og det bliver bare så hurtigt enten konet eller piget.
Lange øreringe
Ja, det er altså lige meget om jeg får 6 huller eller ej. Det ser fedt ud med lange øreringe til mit korte hår og de skjuler sig ikke lige så nemt i min tykke manke ;) tjek fx dem her ud, de er ordentlig nice:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002HTWWDK/ref=ox_sc_act_title_3?ie=UTF8&m=A3SRGNK217FI1F
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005OZIHTM/ref=ox_sc_act_image_2?ie=UTF8&m=A2BN0NXW91Z6QW
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004MEIFQG/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=A39STCV70MITRK
Bikini
Jaaaa midt om vinteren! Vi tager i svømmehallen hver mandag og jeg vil bare så gerne lære at kunne lave hovedspring, men det er bare virkelig svært at koncentrere sig om når ens top lander op i halsen på, mens brysterne er på vej helt andre steder
Gummistøvler
Basis, enkelt, flot, varmt, nemt... <3
Militærstøvler
Er solgt!  Er blevet helt forelsket i lige præcis sådan et par støvler her:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004DOYY4C/ref=ox_sc_act_title_5?ie=UTF8&m=A1LISFJFIYHMNS
 Sneakers


Ja her kunne jeg så godt bruge lidt hjælp! Fordi jeg er i tvivl om jeg helst vil have et par gule nice Converse, et par blå cool Converse eller et par i anden farve, men som bare er helt standard og bliver trådt ned vildt hurtigt!
Wayfarer solbriller
Mmmmh er forelsket i solbriller. De redder mig. Jeg ser pludselig meget bedre ud til meget få penge,  når man ikke kan se de mørke rander under øjnene og al den overskydende hud i form af øjenlåg. Men faktum er også, at jeg smider dem alle sammen væk. Også de allerfedeste! -.- Men jeg bliver så også ved med at finde fede solbriller! Alle sådan nogle med blomstermønster. Mmh! Og så har jeg også opdaget at jeg egentlig godt kan lide sådan nogle slags:
 http://www.amazon.co.uk/Eyelevel-Sunset-Wayfarer-Unisex-Sunglasses/dp/B005BQUQSY/ref=sr_1_46?s=shoes&ie=UTF8&qid=1322932594&sr=1-46
Woman abbonoment
Det må da være det bedste! At modtage Woman en gang om måneden på efterskolen og forsvinde i nogle glade timer sammen med noget af det bedste. Ja det kunne jeg godt tænke mig!
Basic t-shirt med print i sort/hvid
Den havde jeg lidt svært ved at formulere. Selvom det er ret så enkel XD Altså en t-shirt i sort og så med en eller anden tekst i hvis på. Virkelig enkelt og dog så fucking awesome!
Gavekort til teater
Der er altså mange film der slår følelsen af sådan et rigtig teaterstykke. Jeg får altid den der uhuhuu følelse hvis det er et godt stykke og kan ikke lade den tanke om: "det bør være mig" ligge. Nej det er sgu imponerende.
Babyolie
Uh dirty! Eller noget. Jeg har bare hørt og læst så mange steder, at der skulle gøre ens hud helt vildt blød og det samme med håret! Det er simpelthen et billigt vidundermiddel! :O Must have!
Ringe
Nu er jeg blevet ramt af det igen. Jeg vil rigtig gerne have en masse små ringe og så nogle store vintage ringe. Alle sammen forskellige. Mums! Det ville bare se top dollar ud :D
Regnslag
Ja jeg vil sgu hellere cykle afsted med et eller andet nice regnslag end en rød regnfrakke fra North Face...
Højtaljet nederdel
Det ser godt ud.
Silkesengetøj
Det er godt mod huden, den rødmer ikke så let og så er det altså bare GUD at ligge i.
Welness gavekort
Mmmmh.
Berlin/London tur
De 2 ud af 3 byer, som jeg viiiirkelig gerne vil se! Og som faktisk er overkommelige prsmæssigt og rejsemæssigt. Den 3. var Paris, som jeg så i påsken sammen med dejlige Emilie <3
Vasketøjskurv, gerne sammenklappelig
ja den jeg havde fået med fra starten. Den er kaput. Ødelagt. Smadret. Så en ny må flytte ind på skolen. Billig, men så utrolig nyttig.

ja se det var så min ønskeseddel. Den er ret så lang. Det har jeg altid haft ry for i familien :P Men altså jeg er også pige XD
men god (dyr) jul!
LML
Johanne Skærbæk