torsdag den 22. december 2011

Hair!

Så skete der sgu noget. Med håret. Jeg tog vores hundeklipper med, fordi en ven skulle klippes. Ugen forløber med, at virkelig mange gladelig låner hundeklipperen! I min magt over hundeklipperen, får jeg lyst til at lave undercut! Tænker lidt på de tog kan til sidst ikke modstå det. Jeg får klippet håret af og det kan faktisk ikke ses, når mit hår er nede. Når håret er oppe, ser det ordentlig nice ud! :D Må dog sige, at da jeg var i svømmehallen og mit hår var vådt og jeg laver den sædvanlige slikhår, så så jeg lige lovlig hardcore ud XD
I går besluttede jeg mig så for, at vi skulle bruge den sidste farve jeg har. I kampen for at få mit blonde hår tillbage, farver kære Luna mit hår...
BLOND! Er nok min første tanke. Det er meget, meget... Blondt. Da jeg kommer ned til maden, roser alle, som i virkelig alle, det dog. Jeg bliver selvfølgelig herre glad og også overrasket. Jeg kigger på det igen, da det er tørt og er stadig ved at vænne mig til det og at en del af mit hår er karseklippet. Der er noget over det, der er lige lovlig hvidt. Men det er også en del af det fede!
Så min nuværende situation er, at jeg er overordentlig glad for mit nye hår :D jeg kan få den fedeste nytårsfrisure :P

Hvad er det vildeste I har gjort med jeres hår?

LML (og hår)
Johanne Skærbæk
Skal nok få et billede ind, på et tidspunkt!