tirsdag den 6. december 2011

Rend mig i røven sygdom og kig bedre på kalenderen næste gang!

Årrrh mand! Syg! En ekstra fridag og man bliver syg dne dag man kommer hjem på weekend. God! Jeg keder mig hele weekenden med snot i fjæset og tager til skolen igen om mandagen. Energi var der ikke specielt meget af. Da jeg går i seng, er det hunde hamrende koldt! Min dyne er som altid gud <3 men ovenover: Brrrr! Så vågner jeg i dag og har det sådan fint nok tror jeg... Jeg finder så senere ud af i vores første timer, at jeg har det ikke helt fint. Bliver nødt til at forlade resten af timen og ligge mig. Jeg gør rent og har også sang og spiser osv. Derefter havde vi besøg af en gut der snakkede om Facebook (y) og efter denne time, ligger jeg mig så op i min seng og jeg får godt nok læst dejligt meget, men bliver også træt og ligger mig til at sove og jeg får det bare værre og værre. ondt i hovedet og svært ved at trække vejret.Da jeg går ned inden aftensmad er jeg varm over det hele på den der ubehagelige måde og hele mit hoved er bare proppet. Det ender med jeg tager hjem og bliver hentet af min mor. Så nu sidder jeg her, godt nok med ild i pejsen, med udsigten til et par kedelige dage, går glip af terminsprøverne og at jeg måske ikke er rask til min julefrokost på lørdag. jeg haaaaaaader at være syg! Det er nok også derfor jeg bliver så ynkelig XD Jeg kan ikke reagere sådan som jeg virkelig vil, fordi jeg har ikke sindet og energien til det og samtidig føler jeg mig bare så ucharmerende XD
Mine planer for i morgen: Læse Harry P. færdig(det skal siges, at den overdrevet suverænt god!!!), spise pasta med pesto med tun(det smager jo godt) og øhhhm spille Plants vs. Zombies tror jeg. Alt sammen meget nice, men har på fornemmelsen det bliver en meget lang dag blandet med det desperate håb at blive rask.
Håber ingen af jer skal være syge på dårlige tidspunkter og ellers så: God bedring af hele mit hjerte!
FML
Johanne Skærbæk