fredag den 25. november 2011

Efterskole giver dig et SERIØST selvtillids- og selvværdsboost!

Engelsk: 10 - 10
OSO: 12
Engelsk blog-entry: 12
lærerudtalelser: "Spreder god stemning", "niveau meget over middel", "Engageret og deltagende"...
Efterskoleelevudtalelser: "Du er altid så glad" "hold kæft hvor er du smuk" "du er bare så sød"...

WOW! Det er så jeg kan mærke det. Selvtilliden. Selvværdet. Kan mærke følelsen af: "Gu´ kan jeg så!". Efter mine 3-4 måneder her på efterskolen, har min selvtillid og mit selvværd aldrig været højere. Jeg bliver bekræftet på alle leder og kanter. Og hvor er det rart at vide, at man faktisk godt kan! Jeg får mere lyst til at kæmpe for undervisning og for andre, jeg har mere overskud, og mit indre og ydre stråler. Og af det kommer der endnu mere ud af hvad jeg gerne vil være, betyde og udstråle. det der lev forhindret i folkeskolen, kan nu komme til udtryk og jeg kan vise hvad jeg rent faktisk er i stand til.
Et smil og kærlighed til alle jer!
LML
Johanne Skræbæk

Kommer blandt andet i tanke om denne video, jeg så for noget tid siden:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0A7r0z-jPYM