mandag den 7. november 2011

Det der med at bruge hovedet

 Vi har terminsprøver i næste uge og jeg er klar! Så længe mit proppede hoved og min lommeregner samarbejder, skal det nok gå helt fint. Har lige haft matematik og er nu sunket heeelt ned i min seng med dyne og mentos i maven. I en kombination af at have været alt for sent i seng i går, i forhold til de 10 timer man nu skal have som et ungt menneske, og at jeg ikke har lavet særlig meget seriøs matematik de seneste sådan cirka 5-6 måneder, så er mit forvirrede hoved nu fyldt til randen. Men tro det eller ej, så nyder jeg faktisk at bruge hovedet igen. Det der med opgaver, som man kan løse, men som stadig er en udforring, det er jeg helt med på. Nu vil jeg dog lade mit hoved hvile til i aften og forsøge at indhente lidt af den søvn jeg ikke fik i går ;) God fornøjelse med terminsprøverne i næste uge(til jer der har det) og sov godt! :D
LML
Johanne Skærbæk