lørdag den 12. november 2011

Feeeest!

Ohh yeah bare tanken om at skulle fyre den af og have en skøn, sjov aften. Men! Man skal jo have nogle mennesker at gøre det med og ikke mindst et sted at gøre det. Og  nu når vi er på vej til December, er vi også på vej til julefrokosterne. I vores hus har min søster holdt omkring 4 julefrokoster. Men nu er hun flyttet hjemmefra og jeg overtager nu traditionen og holder en julefrokost. Og nyheden om mine forældre gider ligge hus til, er jo super fedt. Men allerede nu støder vi på første problem; Hvem skal overhovedet inviteres? Der er begrænset plads i sådan et villa hus jo. Så hvor går grænsen for hvem man kender godt nok til at tage med til fest? og skal det være blandet eller en bestemt gruppe af mennesker? Vi har omtrent plads til 20, hvis ikke vi skal spise i hold og som det ser ud nu, står der 50 på gæstelisten. Jeg ved godt at alle højst sandsynlig ikke kan komme, men at 30 melder fra er nok lige lidt i overkanten...
Men når jeg på et tidspunkt får overstået den endelige gæsteliste og inviteret folk, så skal det nok blive godt :D Jeg har selvfølgelig værtsrollen, men mon ikke jeg kan slå mig lidt løs alligevel. Jeg glæder mig og glædelig jul! SKÅL!

LML
Johanne Skærbæk