mandag den 9. januar 2012

Dag 1 i projekt "teater"

Nåårh, så er mandagen også ved at være overstået. I dag er der blevet sat scene op. Den er sindssyg! Vi skal gå på planker, der ligger på mælkekasser. Tror jeg nok lige var lidt nervepirrende:P Vi fik så også at vide at mig og Robin ikke skal synge alligevel. God. Nu havde jeg liiige lært hele sangen og indstillet mig mentalt. Men til gengæld bliver det nok min roomie, Freja, der kommer til at synge den og hun synger faaaan-tastisk! :D Vi er også endelig startet på selve stykket! Scene 1-3 er som godt på plads. I morgen er det scene 4 og ih hvor jeg glæder mig. For det er jo nu det rigtigt går i gang.Jeg er er simpelthen så rastløs og ivrig efter at komme i gang! Wrraah.
Jeg har også har også fået aftalt med min veninde Martha, at hun kommer forbi og sover på fredag. Det bliver også meget spændende :D Min første gæst på Faxehus :P Så skal  jeg bare lige finde en seng til hende XD
Og til sidst skal tilføjes, at jeg fik løbet en tur, det er jo altid skønt i regnvejr ^.^

Hvordan så jeres mandag ud?

LML
Johanne Skærbæk