torsdag den 27. juni 2013

Klar!

Der er købt ind til Roskilde og jeg har noget at lave det næste halve år! Too good to be true? Ja næsten. Men er faktisk overni det også blevet klippet og fået mine to pakker.
Mit hår er nu om end endnu kortere end det før har været og har nu endnu større chance for at blive kaldt dreng, men utrolig praktisk til Roskilde!
Den ene pakke fik jeg allerede mandag. Det var med en sækkevogn vi måtte gå til posthuset og hente en højtaler. Den skal afprøves i eftermiddag og så skal den med på Roskilde! Lækkert, lækkert, lækkert med musik i år :D
Jeg glæder mig virkelig overdrevet og har ingen tvivl om det bliver den bedste for mig indtil videre. 3. gang er lykkens gang - right?
Den anden pakke indeholdt kun tre små ting fra Gina Tricot -  en t-shirt, sådan nogle cykelshorts og lidt øreringe.
Venter stadig min pakke fra H&M som har en leveringstid på 3-5 dage - gaaaab!

Angående det næste halve år så har mig og min mor i dg været inde og tilmeldt mig matematik c. Der var rigtig meget der var optaget så det blev et hold hvor jeg har fri mandag og så ellers skal være der kl 8.00 hver morgen. Det er så kun til 10.40, men der var ikke rigtig andre fag jeg kunne kombinere med tidsmæs
sigt, så det skulle være lige til at overskue. Så har jeg også tid til en masse andre ting og det er noget jeg har lagt meget vægt på.
Det er ikke den vildeste plan i hele verden, men den er overskuelig og det er vigtigt og så en eller anden dag har jeg måske også en hue. Ellers finder jeg bare ud af, at det ikke er det jeg vil, men det vil tiden vise!
Er glad for jeg nu endelig har en fremtid! :D

I går da jeg skulle købe ind til roskilde, og det er rigtig, rigtig meget jeg har købt dertil, der skete noget ret så sjovt. Jeg dalrer stille og roligt rundt i den NETTO jeg også arbejder i.
 Jeg står overvejende med en dåse røde bønner i hånden, da en ældre dame, kommer hen til mig, trækker et bundt porrer op fra rollatorkurven og begynder helt casual at snakke om, at de porrer hun købte igår ikke var tilfredsstillende. 
At jeg ikke har en sort trøje på med et stort fedt gult logo på, skal da ikke hindre hende. En medarbejder er vel en medarbejder! Hun fik et nyt, forhåbentligt bedre bundt skal det siges ;)

kort


Høje ham skubber den for lave sækkevogn

Bare én af kasserne - har to poser mere! ;D
Køber du mad på Roskilde eller har du købt ind inden?

LML
Johanne Skærbæk