lørdag den 22. juni 2013

En fri weekend

Der er ret præcist en uge til at Roskilde åbner hegnene og lader alle de tusinder af festival-gængere ind. Lige her om lidt, skulle der gerne komme en 10 stykker ind af døren her hos mig, for der holder jeg nemlig før-Roskilde fest, hvor vi lige skal møde de forskellige i campen og få styr på sådan nogle ting, som hvem bærer og hvem løber  ind og finder en plads og andre praktiske ting.
Der er mange fra campen, der kommer og det er lækkert. Der er også nogle stykker, der spiser med. Dog er tilbuddet om at sove her knap så populært, men det er vel også fint nok, da mange skal til eksmaner og andet bøvl i den kommende uge. Så slipper jeg for at skulle slæbe madrasser og sådan frem, men til gengæld havde vi købt tre poser brød og det ville nok have været nemmere at lære hinanden at kende, men deeeet...
 Jeg håber og tror på det bliver godt og hyggeligt! :D
I går inviterede jeg så til film-aften/overnatning og det var med kun én dags varsel og der kunne derfor ikke rigtig komme så mange. Men to dukkede op og vi spiste lidt pizza og så tre film til jeg var ved at falde i søvn, fordi jeg jo står op der ved 7-tiden for at komme på arbejde. Men nu skal jeg ikke på arbejde hele weekenden, efter ellers at have været på arbejde i sådan 10 dage eller sådan noget i træk.
Det var godt nok skønt! Vi kunne alle være i min seng og vi sov længe. Tilbage havde jeg ikke rigtig nogen oprydning af betydning og det var bare dejligt afslappende hygge.
Da de så var taget afsted måtte jeg igang med en noget større oprydning til i aften - der er blevet støvsuget, tørt af og vasket spejl. Noget, der er meget længe siden jeg sidst har gjort! Der trængte virkelig også, så det er nok fint man bliver tvunget lidt til det engang imellem.
Roskilde er noget så nært og jeg skal også snart have fundet ud af hvad jeg vil have med i min mad- og drikkebeholdning og have lavet pakkeliste og så småt have fundet tøj frem og pakket det ned.

Skal du på Roskilde 13?

LML
Johanne Skærbæk