tirsdag den 13. marts 2012

Syg. Igen.

Det kan da ikke være menningen at når man tager hjem i weekenden, bliver man mere syg. Det hænger bare ikke sammen. Så nu er jeg syg for jeg ved ikke hvilken gang i dette år. Har altid været den der der kun har haft herre få sygedage. Men efter man er kommet på efterskole og spiser sundere, får mere motion og er mindre ude i vinterfrosten, så bliver man mere syg... Arh okay okay det har nok noget at gøre med at man er sammen med en masse mennesker og dermed i konstant kontakt med bakterier og så det at det trækker på hele skolen. Men det er ikke grund nok! For det er bare belastende at gå rundt og hoste som en gammel ryger og skulle spise med åben mund fordi ens næse er tilstoppet af diverse saftige væsker... Jeg har tilbragt 3 dage med min mors iPad i hånden og det er sådan cirka det. Sygdom bliver nok aldrig min ynglingstilstand. Men en ting har jeg da fundet ud af - Emils Damer er et godt program! Gå ind på dr.dk/nu eller download podcasten!

Har I været syge i år?

LML
Johanne Skærbæk