lørdag den 28. april 2012

Faxehus post #1

I har måske det de der "teenagerpost #etallerandet", hvis i er på fx. weheartit.com. Sådan nogle vil jeg fremover prøve at lave noget der ligner lidt. De er en lille overskuelig tekst eller hurtig info, man for det meste kan forholde sig til. Jeg er nemlig godt klar over, jeg tit skriver nogle meeeget lange indlæg og vil derfor forsøge at nævne nogle små eller store ting fra Faxehus som har en eller anden betydning for Faxehus og en lille forklaring, når jeg kommer i tanke om dem. Her er min første:

Trapperne. Dette er love-hate! Jeg har på den ene side fået to ret så stærke lårmuskler, men på den anden side er det jo trapper og selvom man skulle tro det, bliver de ikke lettere at komme op af, selvom man har gået på dem adskillige gange hver dag i mange måneder!

Er det ikke ret overkommeligt og hyggeligt?

LML
Johanne Skærbæk