onsdag den 22. august 2012

Den første 1/3

Så er jeg begyndt på mit første år af 3. Jeg mødte op i onsdags i lokale 55 og mødte 1.e. Siden da har der ikke været meget overskudstid og kedelige timer! Vi startede med 3 dages intro dage, hvor aktiviteterne var i kø, for at blive oplevet! Og efter at have sovet på gymnasiet, haft det konstant varmt, lagt krop til mere og mindre stuerene traditioner og vundet årets teambuilding øvelser, var man fuldkommen smadret da man man fredag eftermiddag kom hjem fra lovparken. Straks efter en weekend,  hvor jeg besøgte kære Robin på hans fødselsdag på Faxehus, begyndte vi lige på og hårdt med dansk og lektier og fri kl. 16.30. Det virker dog som om vi har fået nogle rare, gode lærere og overkommelige lektier indtil videre. Måske med undtagelse fra vores AP-lærer. Men hende skal vi kun have i 6 moduler, så det sgu´ i orden! Niveauet må siges, at være en del højere end i 10. klasse. Alle var straks på og med og selv idræt og billedkunst er jo et dybt seriøs fag med karakterer på spil! Det er indtil videre super fedt og vi er stadig i gang med at lære hinanden at kende, så nogle gange er man lidt alene, men det bliver federe. Nu ligger jeg i sengen med min helt nye mac, med en helt, ny lækker samfundsfags-bog slået op og hører radio. I morgen står den på audition til musicalen og jeg vil så enormt overdrevet gerne være med, så vær sød at krydse fingre, bare for min skyld! <3 Nu vil jeg så skrive til en studievejleder om min studieretning.

Har du fået en god start på din uddannelse?

LML
Johanne Skærbæk