søndag den 12. august 2012

Sardinien 2012

Så gik turen til Sardinen denne sommer og jeg kom hjem tidligere i dag. Tænke en hel uge lige bliver lidt for meget at skulle opsumere kl 23.30, når man faktisk er på vej i seng, efter at have været oppe kl 6-7 stykker o.O Men der var enormt varmt, så det meste gik med at ligge på stranden og svømme i det totalt klare vand en gang i mellem, når det blev for varmt. Det er der jo bestemt heller ikke noget i vejen med ;D
Til 4 aftensmad´er og cirka 3 frokost´er spiste vi pasta med tomatsovs, men til gangæld, når vi så spister ude, spiste vi bedre og bedre for hver da der gik! De kan sgu noget emd det mad der, de italienere! :D
Det sidste jeg har at sige om den tur er at de har meget snoede veje, men vidunderligt smukke landskaber og idyliske byer!
Nu her om på onsdag starter jeg så i 1.e på Køge gym. Lige nu er jeg lidt neutral overfor det, for har faktisk været lidt småstresset og mennesketræt(Troede jeg aldrig jeg kunne blive, men ja ja, man finder ud af så meget på efterskole :P) hele ferien. Men jeg kan nu alligvel mærke, at som jeg begynder at finde en skoletaske og kigge på Mac´s, begynder jeg lige så stille og roligt at kunne mærke glædelsen til at skulle begynde! Det kommer I uden tvivl til at  høre mere om! Så nu vil jeg lige se resten af OL slutningen og læne mig tilbage i min lænestol med den elskede, fluffede dyne godt omkring mig og så ja måske også lige læse noget Harry P.!

Og så held og lykke osv. til de nye elever der er startet i dag på Faxehus og selvfølgelig også alle de andre efterskoler! Jeg håber og tror på I får et for sygt år! :D

LML (igen)
Johanne Skærbæk