tirsdag den 28. august 2012

Teaterfeberen er over mig endnu en gang!

Efter audition i torsdags, var jeg enoooormt spændt og Morten(instruktør) ringede fredag aften, men jeg kom i tanke om det 7 min for sent! Da jeg ringede tilbage var der optaget. Hele weekenden var der ingen der skrev eller ringede. Så jeg gik hele weekenden med enorme sommerfugle i maven. Mandag gik jeg ned i det første frikvarter, til kontoret, men stødte på Morten på vejen. Han styrtede forbi med ordene: Tillykke! Du er med! Du skal lige komme med ned og få et manuskript." Yes mand! Nok er jeg blevet en af de mindre roller, men jeg har da et par replikker og jeg er med! Så kan det være jeg får en større rolle næste år, men det er sgu også svært at få en stor når man ikke kan synge. Det bliver pisse  pisse hårdt og med meget ventetid og for lidt søvn, men der er intet som det at deltage i et teaterforløb!
 Jeg tager også til auditionen på ungdomskolens/tapperiets musical. Det er først i april næste år, så det burde være muligt. Så har jeg også set en plakat om noget teaterbattle, som Mungo Park arrangere. De har en workshop på søndag her i køge og det vil jeg ihvertfald smadder gerne med til. Det koster en halvtredser så det er til at overskue. 
Årrh det er rart at skulle lave skuespil igen <3 

Hvordan har du det med at stå på en scene og kan du synge?

LML
Johanne Skærbæk