mandag den 23. september 2013

Så blev det weekend -og en god en af slagsen

I går sad jeg i min seng og plejede min lidt halvsmadrede krop med en Yankie-bar, hindbær fra vores egen buske i haven og de fødselsdagsboller, min mor havde bagt. 
I forgårs var jeg nemlig til en 18-års, kom lidt sent hjem, drak lidt meget og i går holdte mig og min far kombineret familie-fødselsdag. 
Vi fik for første gang i vores families historie, vist nok, lagkage! 
Hjemmeavl er nu det bedste
I dag har jeg været overordentlig kreativ og fundet de gamle mislykkede malerier frem og malet dem over. Grunden til jeg pludselig gik amok er, at jeg fik Posca-tusser i går. Det er tusser, der kan male/tegne på alle overflader. De er rigtig gode til at skulle lave præcise ting eller male kanter osv.
Det føles godt at have maling på fingrene igen! Nu er det bare om at finde plads til dem på min allerede fyldte vægge.
                     

Favoritterne


 Til slut må jeg dele, at jeg i dag blev et meget, meget glad menneske. En besked fra en veninde, der betyder meget. Mere er der vist ikke at sige om det, andet end, at jeg følte hele hele min krop fyldtes med lykke, kærlighed og alle sange blev pludselig glade og jeg kan ikke vente med at kramme flere måneders liv ud af hende.

LML (det begynder at ligne noget det her liv trods alt)
Johanne Skærbæk