tirsdag den 26. august 2014

Odense here I come!

Hejsa!
Her efter sommerferien sker der en masse! Jeg er nemlig blevet optaget på 2.hf Flow og i den forbindelse flytter jeg sandelig også til Odense - helt alene!
Flow er en 3-årig hf, der har to linjer: Musik eller teater. Du får 1 gæt til at gætte på, at jeg har valgt teater. Jeg ved faktisk ikke vildt meget om det endnu, andet end der kommer til at være en masse skuespil.
 Jeg er så utrolig spændt på alting. Jeg skal starte i en klasse 1 år efter alle andre, har ikke lavet teater i meget, meget lang tid snart og så skal jeg jo flytte hjemmefra. Jeg er dog også ret så sikker på, at jeg bliver helt vild med det hele.
Jeg har fået et kollegieværelse 20 min på cykel på Odense midtby. Vi er to, der deler køkken og bad. Jeg har endnu kke mødt min roomie, så det er endnu en ting jeg er spændt på. Håber selvfølgelig på det er en super venlig sjæl.
Mig og forældrene har været der ovre nogle gange og efterhånden ligner det noget. Noget, som jeg gerne vil bo i den næste lange stykke tid. Oveni skal jo også ligges de faciliteter, der er på kollegiet. Det kan godt være det er fordi det er mit helt eget sted, at jeg er overbegejestret for det hele. Men ihvertfald er der et fælleshus med bordfodbold, VHS- og DVD-samling, tv dertil og Danmarks nok største sofa, en bar, bordfodbold (tænk, at jeg skal bo et sted med bordfodbold), en kælder med billig vask og opbevaringsrum med fryser og tja en kost, et volleynet og en bålplads. Ja og så har jeg egen have og udgang. Ihhh hva?

Bor du hos mor og far? Hvornår vil du gerne flytte hjemmefra og hvis du allerede bor andre steder, hvor gammel var du så da du flyttede?

LML
Johanne Skærbæk