tirsdag den 26. august 2014

Skolestart

Så er jeg flyttet ind og har været det i to uger nu. De første to uger havde vi projekt. Der var H.C. Andersen festival her i Odense og FLOW lavede en masse performance hertil.
Min gruppe var blandt andet med i en 'push the button for action'. Selvfølgelig med temaet 'H.C. Andersen'. Vi havde kæmpemæssige balloner med og det var utroligt sjovt. Jeg fik lov til at prøve det da en af de 4, der ellers gjorde det skulle noget andet.
Jeg var også med i 'den lille Tommelise rejse' . Her stod jeg da skoler kom forbi nr. 2 station - mulvarpens gang. Det var ret så spændende at være med og opleve både de søde børn og møgungerne.
Til slut viste vi en kombination af musik og teater noget af Tommelises historie. Det gik ikke særlig godt da vi aldrig havde prøvet at være i lokalet og det var mildest sagt retarderet bygget. Men nørj noget fed musik de havde stykket sammen!
Alle FLOW'ere er simpelthen så søde og rare og der er især nogle stykker, der har taget sindssygt godt imod mig.

Nu er vi så på 3.uge og den almindelige skoledag med undervisning er gået i gang. Det er dog ikke så hårdt endnu da vi kun er i skole til kl 12. Men det er fordi der ellers kommer til at ligge teater undervisning, det er bare ikke gået i gang endnu. Det der med at komme op er dog stadig/allerede lidt af en udfordring. Men jeg gør en indsats og når som noget nyt i mit liv, at spise morgenmad! Herefter har jeg en halv time på cykel før jeg rammer den helt nye VUC-bygning.

Selvom jeg kun har boet her 2 uger så vil jeg virkelig gerne have en roomie! Jeg keder mig og føler mig en smule ensom. Så jeg overvejer stærkt at sætte jagten ind efter nogle som kunne tænke sig at leve sammen med mig og meget tættere på byen.

Jeg glæder mig meget til jeg kommer til at kende folk i min klasse bedre at kende. Det er lidt sværere at komme i kontakt når man har normale timer end da vi havde projekt. Men det hele skal nok gå!

Hvordan har din studie-/arbejdsstart været?

LML
Johanne Skærbæk