mandag den 19. august 2013

Hvad alle gør når de er alene med højtalerne og god musik

Ja, jeg har rigtig, rigtig meget overskydende tid. I længden bliver det rigtig kedeligt må man sige. Nu da jeg ikke arbejder så meget længere og mit humør er steget eksplosivt, betyder det, at man faktisk også har noget energi til overs. Jeg har altid gerne villet lave alle mulige videoer, men aldrig fået gjort noget ved det.
I dag var så dagen hvor jeg valgte at gøre noget spontant og meget lidt gennemtænkt.

Jeg vil sige den giver et rigtig godt indtryk for hvad de fleste af os laver når vi bliver alene. Hvor charmerende og frie vi pludselig bliver, når en god, energisk sang kommer på og vi er i gang med noget helt andet.
Jeg tror jeg vil lade videoen fortælle resten om hvad det er jeg snakker om...
Det skal siges at det er svært at have rytme i en seng. Men det gør det vis kun bedre eller værre alt efter hvordan man ser på det.

Lad mig vide hvad du synes: Smid en kommentar her eller under videoen. Se/hør den originale sang og giv den gas!

LML
Johanne Skærbæk