fredag den 3. februar 2012

Superstars :O

Tænk at være Johnny Depp eller Meryl Streep? De er højt respekterede og utroligt dygtige skuespillere. De er ikke fastfrosset i én rolle som fx Daniel Radcliffe(Harry Potter). De er nede på jorden og samtidig tiltalende mennesker. De har ikke lavet nogle skandaler og folk er kærligt optaget af dem. De får ros til skyerne af anmelderne og folk bliver ved med at blive fascineret af deres skuespil.

Tænk bare at kunne mærke ens karriere vokse og vokse. Den følelse ville jeg gerne stå med en dag. Den dag man mærker hele ens drøm tage fart. Den dag det er mig bare har en lille omtale i Politiken eller bliver nævnt som upcoming stjerne i Ekko. Og at det så ender ud i wauw. Det ville jeg gerne. Jeg ville glæde mig til at arbejde hårdt og engageret. Jeg ville glæde mig til at være en del af et større projekt. Jeg har et brændende ønske om at komme ind på Teaterskolen. Jeg har et brændende ønske om, at det er mig der er hende der...
Tænk den dag man kunne google sig selv og at ens navn faktisk ville komme frem som et forslag! :O :D

Hvad er din drøm? Er der nogle mennesker hvor du bare tænker, gid man kunne det

LML
Johanne Skærbæk