onsdag den 15. februar 2012

Tyrkiet!

I dag tager jeg så til Tyrkiet. Endnu en familierejse og jeg glæder mig til at genopleve turen i lufthavnen, café besøgene, oplevelserne og aftenerne med spil. Jeg glæder mig knap så meget til skænderierne, men det er vel en del af det. jeg glæder mig faktisk lige så meget til at komme tilbage igen til Faxehus. Jeg kommer nemlig først tilbage mange dage efter de andre. Og så plus vinterferien. Det vil sige jeg er 14 dage væk fra Faxe :O Ikke rart.
Når man tænker tyrkiet tænker man sikkert: Mmmh varme og strand! Men næh næh, for der er nemlig kun cirka 10-15 grader varmere og frostgrader om natten. Så vi transportere bare det varme tøj nogle tusind kilometer syd-øst.
Vi skal køre til et nyt sted så godt som hver dag. Det er en pakke-tur. Første gang vi gør sådan noget, for vi plejer at gøre det selv. Så det bliver meget sjovt at prøve det også ;)
jeg glæder mig i hvert fald til at opleve Tyrkiet!

Jeg elsker at rejse, gør I også? Og i så fald hvordan vil du helst rejse?

LML
Johanne Skærbæk