fredag den 15. juni 2012

Lettelsens suk!

Done! Sidste, aller, aller, aller sidste prøve overstået! Og meget, meget veloverstået. Det eneste jeg faktisk mangler resultatet af nu er min dansk skriftlig. Vi har fået resten af de skriftlige, selvom det jo egentlig først officielt er til dimmisionen, når vi får overrakt vores afgangsbevis. Men ellers må jeg indrømme det er gået yderst godt, bortset fra matematik, hvor det bare failede helt, det var sgu lidt surt og tysk mundtlig kunne have gået bedre, hvis jeg nu bare havde husket det jeg havde øvet mig på. men til gengæld er mine andre karakterer en enormt dejlig trøst, det gik nemlig over forventning <3 Så jeg er rigtig tilfreds!
Og indtil nu har man også bare ventet på det hele var ovre. De mundtlige har været enormt svære at tage sig sammen til at forberede sig på og man magtede det bare ikke. Men hvem synes egentlig også det er fedt at skulle præstere foran to lærere i 20 min? Det tror jeg aldrig man synes bliver det sygeste shit ;) Men det er jo en super god øvelse, selvom det nu ikke ændrer på at det er med en kæmpe lettelse at man er færdig nu. Ikke mere dårlig samvittighed over ikke at have lavet noget endnu, ikke mere nervøsitet og præstations angst! Nu er der kun ultimativ hygge og gode tider tilbage! I morgen tager vi til Bornholm til folkemødet kl 8 og ihhh altså det bliver så hyggeligt! 11 mennesker fra 2. sal i en tippi med soveposer og 6 timer i en bus med vores ultimative hippie-lærer Lars.

Har I fået ferie, er jeres prøver veloverstået og har I overhovedet haft nogle prøver?
LML
Johanne Skærbæk