onsdag den 13. juni 2012

Næsten færdig...!

Wauw! Nu nærmer afslutningen sig godt nok. For et år siden, var der oceaner af tid og nu føles det virkelig som utroligt mange år siden vi startede. Det er sgu trist, men samtidig tror jeg snart vi har fået det ud af året, som der kunne komme ud af det. Det bliver fedt at skulle lære nogle nye mennesker at kende. For mit vedkommende kommer jeg ud et sted, hvor jeg ved, at jeg er i ihvertfald 3 år endnu, hvor det her på skolen har været meget frem og tilbage og man skulle ikke rigtig flytte helt ind og så alligevel... Nu får man ét sted tøjet, oplader osv. er.
Jeg tror tilgengæld jeg får et stort problem med at kunne komme op, det bliver et mareridt uden Freja til at kunn sige: "Johanne du skal altså op nu". Jeg får sikkert ikke tid il morgenmad, jeg skal ikke bo op g ned af en masse skønne mennesker, men derimod mine forældre... og alle de kreative fag og aktiviteter, ikke mindst liniefag og fokuset på hvordan den individuelle har det, samt personlig udvikling er væk og byttet ud med seriøs skolegang fra 8 til 4... Lidt skræmmende egentlig....
Nu vil jeg bare gerne have prøverne overstået og så nyde den kommende tur  til folkemødet på Bornholm med en del fra 2. sal og vores alle sammen hyggelige hippe-viceforstander Lars. Derefter er der galla og en tur i Bon-bon Land og der skulle jeg da også tage meget fejl, hvis ikke det bliver nice. Så kommer der selvfølgelig de sidste skriftlige karakterer og at vi skal rydde alt op. Det bliver sgu hårdt. Men den tid, den sorg! For Freja kalder: Vi skal ud!

Skal I nogle syge ting i sommerferien?

LML
Johanne Skærbæk