onsdag den 13. juni 2012

Prøver

Jeg har lige været oppe til matematik for ikke så lang tid siden. Jeg synes godt nok de var lidt strenge, men fuck nu det der er kun én eksamen tilbage og engelsk gik herre godt til gengæld. Det er kun dansk der er tilbage og jeg åbnede egentlig computeren for faktisk at lave noget, men så sker det her; man kigger lidt på sin opgave, men altså så er der nu altså lige noget andet der er nemmere at gå i gang med. Det er ret svært at få lavet noget når man er hernede. Men det er måske heller ikke skole der er allermest i fokus når man er på efterskole. Og for mig er det sgu i orden, når jeg går i 10. klasse og jeg ved at jeg har forbedret mig helt klart på nogle områder, men samtidig undværet en del timer og taget lidt let på det, at det så går som det går til prøverne.
Jeg håber det går godt med jeres prøver og husk at det kun er resultatet af en enkelt præstation hvor der kan ske en masse uheldige ting og derfor måske slet ikke viser hvad du faktisk kan...
Nå, Dansk! Hvor kom vi til? Noget med noget analyse. Suk...
LML
Johanne Skærbæk