torsdag den 20. september 2012

Aflevering+musical=muligt?

Nu sidder man i sengen og har netop overstået den 3. aflevering samt lektier til i morgen: Dejligt, dejligt, dejligt! :D jeg har dog stadig en 7 timers aflevering tilbage. Jeg kan mærke konsekvenserne af at være syg i over en uge nu! Og det forbereder ikke ligefrem min lektieposition, at jeg skal til øveweekend med gym-musicalen i denne uge. Men de bliver sikkert helt vildt godt! Det har jeg ihvertfald ladet mig fortælle og når jeg ikke har været til øvning i cirka 3 uger nu, må det vist også være på tide snart! Var dog til den første øvning med ungdomsskolens musical i går. Det var en rar oplevelse. Vi var en time på henholdvis skuespil, dans og sang. Så man prøver simpelthen det hele, også selvom man måske ikke kan finde ud af det. Vi får først roller 4 uger efter efterårsferien, så nu skal jeg bare give den gas og lade dem vide hvad jeg kan, gider ikke være en eller lille pirat igen ;D
Nå det er jo sent nu, så vil stoppe Von dü´s toner om Wienerfritzl og sie pænt godnst og sov godt til dig, der nu læser!

Har du haft en god start på dit studie?

LML
Johanne Skærbæk