lørdag den 8. september 2012

Host host

Ja, så har man så været hjemme hele ugen, bortset fra én dag. Og da jeg kom hjem den dag, sov jeg til middag og mit hoved var fuldkommen sønderbombet.
 Så imens fraværet bare stiger og stiger på lectio, så stiger og stiger kleenex´ne herhjemme. Det virker som om der er ingen ende i det. Ja og hvis der så er, så kommer de jo igen om par uger - virker det som om ihvertfald og i følge statistikken virker det også sådan. Sådan noget her burde kun tage en uge(Tak endnu en gang Google).
Åhh ja hvad gør man så egentlig? Man spille sit nyanskaffede Sims 3 (de spil til Mac, koster sådan 3 gange så meget som alle andre spil?!). Jeg fandt det på vores alle sammens ven: DBA, så der fik jeg faktisk 5 spil for 200. Brugt <3 Det er ihvertfald lige pludselig nemt at være god mod miljøet :P

Har du været syg i ferien eller her efter?

LML
Johanne Skærbæk