søndag den 23. september 2012

Første øveweekend

Så er KG´s musical for alvor skudt i gang! Jeg er lige kommet hjem fra den første øveweekend. Øveweekenden foregår logisk nok henover weekenden og hele holdet (dvs. omkring 100 mennesker) er samlet for at komme videre med musical. Det er en intens uge - tidligt op og sent i seng, samtidig med der sker enormt meget. Men det er på den absolut fedeste måde! Intens øvning og så godt som ingen tid, hvor der ikke sker noget. Jeg brugte min lørdag formiddag på fægtnings-undervisning. det var vildt fedt og vildt hårdt! Bagefter skulle vi pirater også øve en dans, som jeg selvfølgelig, glemsom som jeg er, ikke kan lære trinene på -.- Efter aftensmad var der gennemøvning og da kl er 22 og vi skal til at se en film, men så godt som alle falder i søvn. Jeg kender ikke så mange endnu og jeg vil ikke ligefrem sige jeg er god til at møde nye. Men igen det er noget disse weekender gør noget ved :) Nu ser jeg frem til snart at få lov til at sige noget, efter at have danset og ledt efter et skattekort. Det er super fedt og stykket bliver suverænt godt! Alt jeg kan se lige nu er teater, teater, teater! <3
Stykket spiller fra den 27. november og billetter koster 50kr, som bliver udgivet senere! Kom og se!

Har du bare slappet af i din weekend?

LML
Johanne Skærbæk