lørdag den 29. september 2012

Weekend

Årrh endelig lørdag. Må sige at man higer noget efter weekend, når man har en 8-15.30 skoledag, samt lektier og afleveringer og dermed næsten ingen fritid. Og denne lørdag er nok også specielt dejligt, for jeg får de bedste af de bedste Faxehus-piger på besøg. Dog var der en der ikke kunne (Elton jeg tilgiver dig aldrig ;)), men de andre 3 kommer! :D Så der er bare lagt op til en rigtig hyggelig aften! Det bliver skønt. Og i morgen er der efterskolernes dag, hvor jeg lige smutter forbi Faxehus og så er der lidt af hvert i morgen også, har ikke helt styr på det, men det jo også bare mig.
den knap så gode nyhed er dog, at jeg de sidste to morgener er vågnet op med snot. Døph. Ikke igen! Sygdom forlad dog min krop!
Well, ser frem til en god weekend ^:^

Hvad skal du i din weekend?

LML
Johanne Skærbæk