tirsdag den 30. april 2013

"Adidas til kassen, Adidas til kassen"

Endnu en arbejdsdag overstået. I dag var ufattelig lang, følte jeg havde været der hele dagen(mindst) da jeg nåede min pause. Jeg holdt tilmed min pause sammen med chefen og det er da bare akavet!
I går var nu en meget god arbejdsdag, men det er også hårdt at skulle arbejde så lang tid i Netto to dage i træk. Det er et ret opslidende job. Bla. får jeg altid ondt i fødderne, fordi jeg vader rund ti Converse. Men i dag fik jeg købt et par meget bedre sko, jeg nok kan klare lidt flere timer i og som jeg samtidig kan bruge i hverdagen. Ikke for at være sippet, men har ikke tænkt mig rende rundt i løbesko, andet end når jeg træner.
Jeg havde egentlig overvejet at købe et par New Balance eller de der Adidas med knapper. Men jeg bliver altid sådan lidt: er det nu også dem jeg gerne vil have? New Balance skoene var også lidt kedelige i farverne, der hvor jeg var. Men så kiggede jeg på tilbudshylden og fandt de sko du kan se på billederne, så er det heller ikke nogen alle bare har. 50% - sådan noget elsker jeg. Men hvem gør ikke det?
I weekenden var det som sagt også to fødselsdage. Med familiefødselsdage følger altid nogle lange, ikke så spændende samtaler og deraf kommer rastløshed og den anden kendte jeg ikke rigtig så mange rigtig godt og det er jeg bare dårlig til sådan noget. Men begge var yderst hyggelige alligevel!

Til dessert var der også Paradis-is




LML
Johanne Skærbæk