lørdag den 6. april 2013

Fødselsdag, galla, arbejde

Arhh så kom vi til galla/fødselsdagsdagen!
Fredag tog vi en historietime, skippede matematik og købte en gave til min veninde, der holdte fødselsdag som opvarmning til galla afterparty på gymnasiet. Hun blev hele 17 (hehe) og vi købte en masse gaver hun vist nok blev rigtig glad for!
Vi gav hende også flødeboller, men lgie som jeg skulle til at pakke dem ind, faldt 2 af bakkerne på gulvet! Så måtte jeg op i byen og køb nogle nye, men det var egentlig også fint nok, fordi jeg selv manglede nogle ting. Bla. sko til min udvalgte kjole. Vi nåede i tre skobutikker før jeg fandt nogle, men dem er jeg tilgengæld også ret så glad for! Vi glemte dog at købe sådan nogle gelé-pads, der forhindrer foden i at glide rundt. Det resulterede i at de hele tiden svuppede af når jeg gik og jeg måtte smide dem tidligt.
I den anden butik vi var i, var der tilfældigvis lige 50% på nogle af skoene og jeg fandt nogle virkelig pæne sådan forårsstøvler. Lige sådan nogle jeg havde tænkt på jeg skulle tilbringe foråret i! :D
Hjemme hos hende gjorde vi os klar, det fungede ikke helt for mig, men færdig blev jeg da, trods mit goth-agtige look. Som altid fik vi virkelig god mad og endda også creme brulée.
Som noget helt, helt nyt har jeg selvfølgelig ikke fået taget billede af mit 'outfit', men har dog skoene og creme bruléen! :D

 Efter en masse dejlig musik med tilhørende dans, der bevægede sig fra 60'erne og op til nu og endte ud i Mikkel Mortensen fra 3.e og hans dj-ven. De er intet mindre end geniale! Det er virkelig godt danse-able musik. man kan mærke forskellen når en anden dj kommer på. Det mærkede vi bla til sidste fest, hvor Rune AK og Silja Maria (eller sådan noget) kom og optrådte. Det er sygt nok.
Da festen sluttede kl 3 i nat var det bare op på cyklen og så hjem i forårs-nattekulden. Jeg stilte mit vækkeur og den var så rar at fortælle mig, at jeg skulle op 2 1/2 senere.
Da de 2 1/2 time var gået, ringede mit vækkeur og min hægrede krop måtte ud og op af sengen for at komme på arbejde. makeuppen var umulig at få af og mine øjne var helt røde, men til min overraskelse blev det en virkelig, virkelig dejlig dag!
Nu er min krop fuldkommen og adeles færdig og den lader op til at skulle på arbejde igen i morgen.




I næste weekend er der to fødselsdage mere, har du nogle fødselsdage du skal til?

LML
Johanne Skærbæk