torsdag den 30. maj 2013

Den danske sommer kom 2 dage før juni

Årh jeg havde helt glemt hvor meget jeg savner en dansk sommeaften. Normalt er jeg sådan lidt med vinter, at det er nu fint nok. Men DET ER JO HELT FANTASTISK! Vejret har været helt sindssygt i dag og de sidste par dage jo. Heldigvis havde skulle jeg først på arbejde kl 16 og havde derfor rig mulighed for at nyde det.
Jeg var endda beordret til at stå tidligere op for at aflevere en bog på gymnasiet(den allersidste) og også så jeg kan sove ordentlig tid i aften og komme op i morgen til en vagt kl 7.45.
At jeg så nåede at udsætte mit vækkeur ikke mindre end 8 gange er så noget andet, det var stadig tidligere end jeg normalt ville have været oppe. Så det siger en del om min sædvanlige soverytme...
Jeg fik afleveret bogen til de søde kontordamer, som lige var ude at nyde solen og smuttede bagefter op i byen efter ansigtssolcreme. Jeg gik også lige i Vero Moda og fandt som altid lidt dejligt - 3 par øreringe og en top med print og så en sweater i en anden butik. Det er rart at have så mange penge pludselig, selvom jeg dog ikke bruger helt vildt mange af dem. Tror jeg vil få mere glæde af dem senere
Jeg lagde mig direkte ud i solen da jeg kom hjem og efter jeg lærte sidste gang, at solcreme er en god idé, fik kroppen lige en omgang med faktor 30.
Der var dog to områder jeg fik gået over og ikke tænkte på - mine baller og min nakke. De er helt røde og varme nu. Øv øv. Men på en anden måde gør det ikke så meget, så længe jeg ikke får hudkræft! :D
Det er lidt trist. I morgen er den sidste dag for en af ungarbejderne som arbejdede om morgenen. Han var bare rar at være på arbejde med, man kunne lave lidt sjov og snakke med ham i de få sekunder, hvor man møder hinanden og det gjorde det hele hyggeligere og bedre at være på arbejde. Til gengæld havde han lavet en virkelig god kage til i dag. Det vejer det lidt op må man jo sige.

Har i sommerkådheden prøvet lidt forskelligt 'luftigt' tøj.



En ven var så sød at lave en lille version af dette billede 



Har du mulighed for at nyde solen?

LML
Johanne Skærbæk