torsdag den 16. maj 2013

Glæden ved en fri-formiddag!

I dag skal jeg først møde kl. 16 på arbejdet. Det er forresten en vagt med en ven, så det bliver hyggeligt!
Men eftersom vi skal til Mexico (Wuhuuu) i sommerferien, skal vi også have nogle forskellige vaccinationer. Min mr havde for nogle dage siden taget min vagtplan med op til lægen og så fundet en tid der passede os begge. Det var i dag. Så nu er jeg blevet stukket i hver arm og det skulle vist gøre ens arme ret sløve dagen efter og det er ikke så godt når jeg nu også skal på arbejde i morgen. Men altså selve stikkene gjorde bare på ingen måde ondt og det gør stadig ikke ondt.
Både min søster og mor er lidt pjevsede med de der nåle, men altså hver gang jeg har fået en nål stukket ind, synes jeg ikke rigtig det har været noget at whine over. Plejer bare at prøve at slappe så meget af i armen som muligt.
Da det var gjort smuttede vi ned i Pioneer og jeg endte op med to par jeans. Det var vist også på tide, jeg endelig fik nogle ordentlige bukser, så det var jeg glad over.
Min mor besluttede sig for vi skulle have sandwich hos sandwich-caféen og jeg havde absolut ingen indvendinger, så jeg har lige spist en lækker sandwich med (ret så meget) æggesalat.
Min mor skulle nå til møde, så jeg blev forladt uden for butikken, men jeg var ikke helt færdig. Jeg smuttede nemlig ned til Vero Moda, hvor jeg havde set et par haremsbukser for noget tid siden. Dem fandt jeg ikke. Men til gengæld fandt jeg noget bedre. Et par andre harmenbukser i sort med 50% og sådan en sweater jeg altid har drømt om til 100kr. Hvor heldig kan man være?!
Det var med glæde jeg cyklede hjem gennem solskinsvejret med solbriller, sneakers, opsmøgede bukser (det er egentlig fordi de er for korte og så ser det dumt ud hvis de bare er sig selv), ingen jakke og fyldte poser!

LML
Johanne Skærbæk