mandag den 27. maj 2013

Fri?

En hård, men rigtig dejlig weekend er overstået.
Fredag var det tidligt op og på arbejde. Jeg kunne næsten ikke vente med at få fri, for i Vallø ventede 3 dejlige, skønne, fantastiske damer på mig! Den stod på grillhygge og da jeg fik fri senere end de gjorde, havde de købt ind til en lækker middag inden.
Det var udelukkende glæde der mødte mig ved at være sammen med dem igen og kl var halv to inden vi kom i seng.
Næste morgen måtte jeg endnu en gang kæmpe mig op, fordi jeg skulle nå ned på Faxehus kl 11. Så kl 9 ringede mit vækkeur og mens de andre kunne blive liggende under den dejlige dyne, måtte jeg afsted.  Det stod på møde med community-crewet om Roskilde i anledning af vi alligevel skulle derned til gammel elevdag.
Det var rart at få mere styr på det og den her gang bliver vores Camp X helt, helt anderledes end sidste år. Men det er kun positivt, for jeg tror virkelig det bliver godt og bedre det her. Selvom det jo også var en succes sidste år!
Som altid til møderne vælter det rundt med positiv energi og det er altid en fed oplevelse.

Ved 14-tiden kom så alle de andre tidligere elever. Alle fra 25-års jubilæum og til os, der bare gik ud for et år siden. Det var hyggeligt, men så måtte mig og Natasha smutte for at kunne nå til min roomie Frejas 18-års fødselsdag.
Det var så overdrevet langt tid siden jeg havde set hende, så det var et meget varmt hjerte, der mødte en glad, glad, glad Freja! Hun går på AFUK og hendes venner var søøøøde, dog kendte vi ikke så mange, så det var rart da der kom et indslag fra familien. Det var virkelig godt! Det er åbenbart noget alle i familien(altså den yngre del) har været igennem.
Det blev kaldt tip en 13'er og så var der forskellige spørgsmål og opgaver. Det kunne fx være at Freja skulle med bind for øjnene gætte hvem benet  eller en lyd tilhørte, det kunne også være hvor mange disney film hun kunne nævne, om det var vennen eller familien, der kunne mest af en sang og til sidst: De 18 shots! De blev dog taget på en vildt nice måde: Hun skulle gætte hvad hver enkelt var og indimellem var nogle grusomme nogle.

Små 3 timer gik hos Freja og jeg måtte afsted igen. Til mit held var mine forældre til en fest/middag i nærområdet og kunne derfor tage mig med hjem. Rart ikke at skulle med 2 timers transport kl sent om natten og så skulle op kl 7 næsten morgen. Ja for arbejde skulle jeg jo selvfølgelig.
 Har nok været den sløveste medarbejder nogensinde. Heldigvis skulle jeg kun arbejde 6 1/2 time og der var næsten ingen kunder, samt lederen virkede også som om han ikke helt var 'up to the beat'. Så det var hyggeligt nok, men en kæmpe lettelse endelig at få fri, da man følte man næsten ikke kunne slæbe sig rundt mere.

Det har så været min weekend med alt for lidt søvn med med godt humør!

Har du mest travlt i dine fridage eller på arbejdet?

LML
Johanne Skærbæk