torsdag den 9. maj 2013

Eins, twei, drei! Berlin!

Min chef må virkelig tænke jeg er en nød. Hver gang han sådan ser hvad jeg laver, er et eller andet gået galt. Kæmpe difference i kassen, taster 56 bananer ind eller smadrer drueagurker. Denne gang knaldede jeg hovedet op i sådan en bøjle over mælken. Hans kommentar var: "Ja man skal passe lidt på" Og så et smil. Oh my.
Om nogle timer pakker vi bilen og tager mod Berlin! Jeg glæder mig, men det er vist ikke helt gået op for mig, at jeg endelig skal til at se den by jeg har villet se i så lang tid.
Berlin er en af de byer jeg har som en af dem jeg virkelig bare gerne vil se og som samtidig er overkommelige. Paris, Berlin og London. Paris var jeg i 9. med Ungdomsskolen og min dejlige barndomsveninde. I morgen(eller egentlig i dag?) er det Berlin. Det er ret vildt.
Overraksende nok har jeg kun pakket en fjällräven med mine ting og føler jeg mangler en hel masse, men det vigtigste er med: Kameraet!
Skal afsted med mormor og så resten af familien og det er selvfølgelig hyggeligt nok. Men det er bare, det, at  jeg har ønsket mig i såååå lang tid at se Berlin og når så mormor bare går riiiiiigtig langsooomt og man skal have kaffe hver halve time i alt for lang tid, så er det måske ikke den fedeste første gang i en storby. Men sådan er det! Jeg kommer afsted og det bliver en skøn tur! :D

Ses om 4 dage!

Tjek lige de her billeder i ventetiden også: War photos

LML
Johanne Skærbæk