tirsdag den 12. februar 2013

Forelsket!

i dag tog mig og min mor i genbrugen, for t finde små gafler, jeg kunne få med til madpakken. Det var dog bare ikke det eneste vi fik med hjem. Først fandt vi ud af, der var åbnet en ny butik, hvor de havde en masse grønt, nødder og sådan. Bagefter tog vi i Røde Kors og fandt gaflerne. Vi fandt dog også 2 spil(vi er en meget spilleglad familie), en morgenmadsbakke til mig hehe og tøjet skulle selvfølgelig også lige tjekkes. Jeg spankulerede lidt rundt og lige som jeg skulle til at vende mig væk fra herretøjet, faldt mit blik på sweateren fra første nedenstående billede. Lige dér hang den trøje jeg har ønsker mig i noget så lang tid. Ulden og mønstret. Jeg var forelsket ved første øjekast. Nu håber jeg så også bare den isdder nogenlunde pænt :D udover min første kærlighed, fandt jeg endnu en sweater, som også er lidt af en drømmesweater. Det er nemlig sådan en rigtig dejlig, retro og varm en. Jeg fandt til sidst en top/kjole. Den er sort, oversize og meget plain :) Endnu en dejlig genbrugsshopping!




Har I et bestemt slags tøjstykke I er ekstraordinært glade for?

LML
Johanne Skærbæk