lørdag den 23. februar 2013

Vinterferie på møn

Så er jeg kommet hjem fra nogle, som altid, hyggelige dage hos min mormor. jeg har fået nye lækre støvler i sådan motorcykel-look og jeg har strikket, tro det eller lad være, et omslag til min mac. Jeg skal nok ligge et billede op, når det er færdigt! Den eneste ikke så heldige ting er, at jeg som jeg jo ellers aldrig nogensinde overhovedet, er - syg!
Upsi dupsi - skal nok tage den der hæl ting op! 

Vi topper det lige med 2 vagter i Netto. Nok ikke ligefrem den bedste kur mod forkølelse. Jeg havde lige et par gange hvor jeg havde meget lidt difference, men nu ved jeg ike hvad der sker, men jeg har de sidste gange, virkelig bare haft en alt for høj difference. Øv. Øv. Meeeeen jeg får jo chancen igen i morgen.
Nu ser jeg frem til en hjemmelavet tomatsuppe efter en lang arbejdsdag. Sådan en virkelig, virkelig god én, der er lidt stærk og med peberfrugt og sådan. Alt vi venter på er, at der bliver kogt pasta.













Slutter af med undertegnedes morfars firma :

LML
Johanne Skærbæk