mandag den 4. februar 2013

Meget uheldig dag... Eller hvad?

Det der sker i dag, er at jeg vågner kl 7-tiden, jeg kommer nok lidt sent op, men ikke desto mindre op. Jeg står - klar til at gå i bad- men føler ligsom efter og tænker: Jeg er virkelig, virkelig træt og jeg har ondt i halsen. Okay så. Dropper lige de første to timer. Jeg går i seng igen, har en indre kamp et par minutter. Falder så i søvn, da jeg er blevet enig med mig selv om, at det er det jeg gør. Sover som en sten. Vågner kl. 12.39. Fuck også mand. Jeg har dermed også, udover ikke at kunne komme til billedkunst, afleveret dansk for sent. Fuck, fuck i fuck. 
Okay så. Jeg åbnede com og rettede med det samme dansk novelle igennem og aflevere og jeg gik i gang med tysk og jeg kunne også tage en vagt på arbejdet. Jeg finder ud af at læreren i mit sidste modul er syg, så intet fravær der. 
Hmmm... Jeg har ikke rigtig kunnet bestemme mig for om det er godt eller umådeligt dårligt det her. For på den ene side, har jeg jo fået lavet nogle ting og er udhvilet, men nu er der fravær og så var det en dag med mine studieretningsfag. 
Nå, her er nogle billedet jeg tog inden jeg kørte hjem fra arbejde. Netto' en ligger nemlig lige op af Køge Å. 
Dagen i dag, var også dagen jeg har haft den mindste difference (3kr.) i kassen nogensinde! Fejring af dette, gør jeg ved at spise 3 portioner lækker, lækker suppe og høre Dúné's nye album 'Wild Hearts'.






De to sidst er fra en port. 

Hvornår oplevede du sidst at du på den ene side, havde det godt med dit valg/fejl, men på den anden side var der uheldige konsekvenser?

LML
Johanne Skærbæk