fredag den 8. marts 2013

FRIHEEEEED!!!

Det er weekend og hallelujah for det! Selvom jeg skal endnu tidligere op i morgen, end jeg plejer, fordi jeg skal være på arbejde kl. 7, er jeg stadig glad for det er weekend. De weekender dér må jeg sige jeg er blevet noget gladere for i forhold til da jeg var på efterskole og det giver vist også meget god mening. Det var mildest talt det, der har holdt mig i godt humør hele dagen og da biologi-timen sneglede sig afsted, var mit humør stadig højt, men indeni råbte alt også bare: "Friheeeeeeed!!!", da vi endelig blev sluppet løs.
Som vi gør næsten hver fredag tog mig og min mor ud at købe ind, tømte 'Candy Shop' for slik og vi fik også lavet en nemkonto+netbank til mig og en aftale med kontaktlinsetjek(vi fik begge beskeden om det i starten af februar og først nu har vi fået gjort noget ved det hæhæ - som mor som datter).
Det er lidt kaos i morgen for jeg skal på arbejde, men både min mor og en mine bedste-ste veninder holder fødselsdag og kan ikke nå det hele lige meget hvor gerne jeg ville.
Søndag skal jeg endnu engang ud at samle ind, denne gang for Folkekirkens Nødhjælp og det er først kl 12. Så jeg kan sove længe og så glæder jeg mig til at gå fra dør til dør med min gode veninde.

Skal du samle ind på søndag og har du netbank, nemkonto og nem-id?

LML
Johanne Skærbæk